1

Topic: n al deze mensen persoonlijk kennende, voelde mijn moeder zich o

Na een 20-jarige onderbreking van de basketbalwereld, heeft PUMA een gigantische plons van een terugkeer Nike Roshe Run Femme gemaakt. De grootste ster van het grootste lifestyle-schoenmerk was Walt Clyde Frazier in de jaren 70, maar ze zijn onzichtbaar sinds Nike, Adidas en Under Armour de scène overstroomden en alle hoepeltalent in de afgelopen decennia opraapten. PUMA dook voor het eerst in de NBA van  dit jaar ontwerpklasse, waarbij vier hoog Nike Air Presto Mujer aangeschreven loterijen worden veiliggesteld, inclusief de vermoedelijke eerste en tweede algemene keuzes in de trekking van dit jaar, evenals twee extra spelers die naar verwachting in de loterij zullen gaan. Het merk is nog steeds sterk na al die jaren,Nike Air Max 2017 Mujer  en het heeft een grote gok gewaagd op een ontwerpklasse die een van de beste zou zijn sinds 2003. Ze hebben IEDEREEN ondertekend. Nou, niet echt, maar ze kunnen net zo goed hebben. PUMA snagged Arizona's Deandre Ayton en Duke's Marvin Bagley III, naar verwachting Nike Air Max 95 Womens] respectievelijk nrs. 1 en 2 in het ontwerp van dit jaar. Ze ondertekenden ook Michael Porter Jr., die een rugblessure was verwijderd van een top-drie knik, maar nu kon vallen zo laag als 10 of zelfs 12, evenals highflying bewaker Zhaire Smith van Texas Tech. Ze slaagden er zelfs Nike Air Vapormax Womens in om Rudy Gay op te halen, die deze Nike Air Max 90 Mujer zomer een gratis agent wordt nadat hij een jaar bij de Spurs heeft doorgebracht.

Het is een enorme stap voor het schoenenbedrijf dat sinds 1998 niet meer een NBA-speler heeft getekend en Carter heeft zich twee jaar later uit het contract gedwongen om zich bij Nike Air Max Tavas Damen And One aan te sluiten. (En gedwongen, bedoelen we dat Carter een $ 13,5 miljoen rechtszaak heeft verloren wegens het overtreden van zijn contract.) Het schoenenbedrijf ondertekende in 2017 echter de Skylar Diggins van WNBA Dallas Wings. Het contract dat PUMA aan Bagley Nike Air Presto Femmegaf is naar verluidt de grootste groentje-deal voor elke Nike Air Max 90 Femme basketbalspeler sinds Kevin Durant in 2007 zijn zeven jaar durende, $ 60 miljoen deal met Nike ondertekende. De NBA-schoenen worden gedomineerd door Nike, Adidas en Under Armour. Welke reden zou PUMA moeten hebben om te Nike Air Presto Womensconcurreren met die molochers?  Een SB Nation-verzoek om commentaar van een woordvoerder van PUMA bleef onbeantwoord, maar Ayton en Bagley hadden elk hun eigen redenen om met PUMA te tekenen in een interview met Bleacher Report: Marvin Bagley III: ik koos voor Puma omdat ik anders wilde zijn.Nike Air Huarache Mujer  Ik zag een kans waar ik kon komen en bouwen van de sprong en werken om een ??bepaald niveau te bereiken. Ik zag mezelf dat doen. Ze hebben echt leuke dingen. Ik ben er erg enthousiast over, en ik kan niet wachten om iedereen te leren kennen, met iedereen blijven werken  en blijven verbeteren.

Deandre Ayton: Puma was de beste  deal. Voor mij kan iedereen je schoen maken. Iedereen kan de beste schoen voor je maken en de juiste pasvorm in de schoen plaatsen. We hadden al heel lang te maken met Nike-mensen, Under Armour en alle andere schoenenbedrijven.  We hebben niet echt  slecht bloed bij een van hen, maar het is niet slecht om iets nieuws te beginnen. We dachten gewoon dat Puma de juiste fit was. Mijn moeder had een vriend bij Puma, maar we wisten niet echt dat ze bij Puma was. Maar toen ik meer bekendheid kreeg in de wereld en Nike Air Vapormax Womens basketbal, vertelde ze ons dat ze bij Puma was en daar mensen kende. Alleen al deze mensen persoonlijk kennende, voelde mijn moeder zich op mijn gemak. Een ander ding is dat al deze andere merken al deze andere supersterren hebben. Het is goed dat ik een van de weinigen ben die  met Puma.PUMA is getekend. Hij heeft ook Jay-Z Nike Air Zoom Spiridon Womens ingehuurd als president van basketbaloperaties, wat een mooie en nieuwe titel is voor een schoenenbedrijf. Dat laat alleen maar zien hoe buiten de box PUMA probeert te zijn. Ze hebben sterren op hun lijst, van Meek Mill en Rihanna tot Big Nike Air Max 2017 WomensSean. Ze worden  onderschreven door track sensation Usain Bolt en hebben samengewerkt met NFL-spelers Jadeveon Clowney en Jamaal Charles. Nu duiken ze terug in de NBA-arena.